vrijdag 31 oktober 2008

Orde in de chaos.

Uit voorgaande blogs blijkt dat overzicht en inzicht omtrent Sociale Innovatie een lastig punt is. In mijn zoektocht van de afgelopen maanden werd het steeds meer complex om een idee te vormen over wat sociale innovatie inhield, wie er mee bezig zijn en wat de vertaalslag naar de praktijk omvat.

De komende maand wil ik een overzicht creëren vanuit de indeling die het NCSI geeft:
- dynamisch managen
- flexibel organiseren
- nieuwe arbeidsverhoudingen
Met in het achterhoofd het AVA fitmodel ga ik op zoek naar de aansluitingen op deze drie punten en of deze passen (een "fit" geven op) de praktijk. In dit "onderzoekje" zal ik vooral MKB-ondernemers interviewen en vragen naar hun beleving en visie op Sociale innovatie.

We keep in touch!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik stel uw reactie zeer op prijs! Uw bericht zal worden geplaatst op deze blog, onder het artikel.